08 ژانویه

لیزر مونالیزا

یکی از روش هایی که برای جوانسازی واژن استفاده می شود، لیزر مونالیزا است که روشی غیرتهاجمی و بدون استفاده از هورمون می باشد.

در این روش از لیزر فرکشنال CO2 جهت درمان نشانه های شایع سندروم ادراری خانم ها که به دلایل تغییراتی چون تغییرات هورمونی اتفاق می افتد استفاده می گردد.

قبل از درمان با ليزر موناليزا

بهتر است قبل از این که برای این درمان اقدام کنید به یکی از معتبر ترین کلینیک های زیبایی جهت مشاوره مراجعه کنید.

با پزشک مجموعه برای انجام چنین درمانی مشورت کنید.

پزشک متخصص پس از انجام معاینات لازم و در نظر گرفتن اهداف شما برای انجام چنین درمانی به اطلاع شما می رساند که آیا این درمان برای شما مناسب است یا خیر.

سپس با خیالی آسوده می توانید به درمان با لیزر مونالیزا بپردازید.

لیزر-مونالیزا

ليزر موناليزا چگونه عمل می کند ؟

این روش با تحریک و تولید الاستین و کلاژن در دیواره واژن بافت واژن را از نظر عملکردی و جوانی بازسازی می کند.

علاوه بر موارد ذکر شده لیزر مونالیزا موجب بهبود بخشیدن به جریان خون در بافت های واژن و همچنین تنظیم رطوبت و لغزندگی واژن می شود.

در کل، لیزر مونالیزا تغییرات عظیمی در اعتماد به نفس و همچنین سلامت جنسی خانم ها به وجود می آورد.

ليزر موناليزا برای چه کسانی مناسب است؟

این درمان برای تمامی خانم هایی که به دلیل کاهش استروژن دچار سندروم ادراری تناسلی شده اند بسیار مناسب است.

مشکلات واژینال ممکن است در دوران یائسگی، بعد از یائسگی، در افراد مبتلا به سرطان سینه، پس از زایمان های طبیعی و غیره به وجود آید که لیزر مونالیزا از ایده آل ترین روش ها برای درمان این مشکل می باشد.

خانم هایی که به مشکلات واژینال در مواردی که در بالا ذکر کرده ایم دچار شده اند و به دنبال روشی کم تهاجمی و ایمن می باشند کاندید مناسبی برای انجام ليزر موناليزا هستند.

درباره روش لیزر مونالیزا

• این روش چیزی حدود سی دقیقه زمان لازم دارد.
  • به بیهوشی نیازی ندارد.
  • فرد حین درمان دردی احساس نمی کند.
  • قبل از شروع درمان در نواحی خارجی واژن از کرم بی حسی استفاده می شود.
  • تعداد جلسات درمان برای هر فرد متفاوت است.

کاربرد لیزر مونالیزا تاچ

• تنگ کردن واژن
  • درمان افتادگی رحم
  • درمان بی اختیاری ادرار
  • لابیاپلاستی یا جراحی زیبایی واژن
  • درمان علائم یائسگی
  • رفع سوزش واژن
  • درمان زگیل تناسلی
  • روشن کردن واژن
  • درمان عفونت های مکرر قارچی واژن
  • رفع در هنگام رابطه جنسی یا مقاربت

مزایای ليزر موناليزا

• مهم ترین مزیت ليزر موناليزا رفع مشکلات واژن بدون درد و خونریزی است .
  • یکی دیگر از مهم ترین مزایای لیزر مونالیزا تاچ کمک به بهبود روابط جنسی می باشد ، بهبود روابط جنسی به معنای افزایش میل جنسی بانوان نمی باشد بلکه با استفاده از ليزر موناليزا  مشکلات وازن برطرف می شود و این امر بر روی کیفیت روابط جنسی تاثیرگذار است .
  • در مدت زمان کمی مشکل موردنظر را برطرف می سازد .
  • بلافاصله پس از ليزر موناليزا می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید و نیازی به استراحت در منزل نمی باشد .

سفید کردن واژن با لیزر مونالیزا

پوست بیشتر بانوان ناحیه خاورمیانه و مدیترانه نسبت به سایر بانوان تیره تر بوده و رنگ پوست ناحیه تناسلی آن ها به مراتب تیره تر از قسمت های دیگر بدن می باشد.

تیرگی و سیاه بودن ناحیه واژن موجب ناراحتی خانم ها و کاهش اعتماد به نفس آن ها می شود به نحوی که نمی توانند از رابطه جنسی لذت کافی را ببرند.

علل تیرگی ناحیه تناسلی

دلایل مختلفی در تیرگی ناحیه واژن و تشدید آن نقش دارند که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره کرده ایم:

• ژنتیک : این افراد به طور مادرزادی با پوستی تیره متولد می شوند که امکان دارد این تیرگی در دوران بلوغ تشدید شود. باید بگوییم که لیزر مونالیزا و روش های دیگر تاثیر چندانی در سفید شدن واژن این افراد نخواهد داشت.
  • افزایش سن: افزایش سن به طور معمول با تغییرات هورمونی برای افراد همراه است که به موجب آن بافت واژن تیره خواهد شد.
  • مرطوب بودن ناحیه تناسلی
  • سایش و اصطکاک پوست ناحیه تناسلی در اثر انجام برخی فعالیت ها و ورزش ها
  • استفاده از لباس های غیر نخی و تنگ
  • ابتلا به عفونت های باکتریایی
  • تراشیدن موهای زائد با تیغ زدن های مکرر و تیغ های کند
  • نژاد
  • کمبود مواد معدنی و برخی ویتامین ها در بدن
  • استفاده همیشگی از پودر تالک
  • تولید بیش از اندازه ملاتونین در واژن
  • استفاده از برخی شامپوهای بدن، کرم ها و صابون ها
  • سندروم تخمدان پلی کیستیک

کاندیدای مناسب برای سفید کردن واژن با لیزر

1. افرادی که می خواهند در مدت زمان کوتاه اثربخشی زیادی از رفع تیرگی واژن دریافت کنند.
  2. افرادی که از تیرگی ناحیه تناسلی خود در عذاب هستند.
  3. اشخاصی که از شریک جنسی خود به دلیل تیرگی واژن شان خجالت می کشند.
  4. افرادی که به دنبال واژنی نرم تر و شفاف تر هستند.

درمان خشکی واژن با لیزر مونالیزا

خشکی واژن از دیگر مشکلات رایج در میان خانم ها است که همچون تیرگی این ناحیه روابط جنسی را تحت تاثیر قرار می دهد.

برخی از افراد به اشتباه گمان می کنند که خشکی واژن تنها در دوران یائسگی اتفاق خواهد افتاد در صورتی که چنین نوده و خانم های جوان نیز در معرض ابتلا به این مشکل قرار دارند.

چه دلایلی در بروز خشکی واژن تاثیر دارند؟

موارد زیر تاثیر زیادی در خشکی یا آتروفی واژن دارند:

کمبود هورمون استروژن

کاهش هورمون استروژن را می توان به عنوان اصلی ترین عامل خشکی واژن نام برد. این هورمون به دلیل تاثیری که در حفظ ترشحات واژن دارد سلامتی آن را حفظ کرده و از بروز عفونت های واژنی و ادراری جلوگیری می کند.

زمانی که تولید هورمون استروژن در فرد کاهش پیدا می کند حالت کشسانی ناحیه واژن کم شده، دیواره آن نازک شده و در نهایت شکننده می شود.

از جمله عوامل موثر در کاهش هورمون استروژن عبارتنداز:

1. اختلال در سیستم ایمنی بدن
  2. زایمان
  3. یائسگی
  4. شیردهی
  5. مصرف دخانیات
  6. برداشتن تخمدان ها
  7. شیمی درمانی، پرتو درمانی و دیگر روش های به کار برده شده در درمان سرطان تخمدان

شستشوی واژن

برخی از موادی که افراد از آن ها به منظور شستشوی واژن خود بهره می گیرند موجب بهم خوردن تعادل واژن شده و منجر به ایجاد عفونت، التهاب و خشکی در آن می شوند.

بیماری خود ایمنی

وجود یک بیماری خود ایمنی موسوم به سندرم شوگرن موجب حمله سیستم ایمنی به بافت های سالم بدن شده و در آن ها اختلال ایجاد می کند. این بیماری نه تنها موجب خشکی واژن که موجب خشکی چشم ها و دهان نیز می شود.

عوامل روحی و روانی

افسردگی، اضطراب، عدم آرامش کافی، استرس و داشتن خاطره بد از رابطه جنسی در خشکی واژن موثر می باشند. از دیگر عوامل موثر در خشکی واژن می توان به عدم تحریک کافی و پیش نوازی برای آغاز یک رابطه جنسی اشاره کرد.

استفاده از روش های پیشگیری بارداری

استفاده از کاندوم یکی از متداول ترین روش هایی است که زوج ها از آن برای جلوگیری از بارداری استفاده می کنند. برخی از خانم ها به دلیل داشتن حساسیت به لاتکس و مواد اسپرم کش موجود در کاندوم به خشکی واژن دچار می شوند.

علائم خشکی واژن چیست؟

• داشتن درد در ناحیه واژن
  • داشتن خارش و سوزش در واژن
  • ایجاد ناتوانی و مشکل در رسیدن فرد به ارگاسم
  • داشتن خونریزی و درد در حین رابطه جنسی و غیره.

هزینه لیزر مونالیزا

هزینه ليزر موناليزا تاچ بستگی به عوامل مختلفی دارد ولی مهم ترین عامل مشکل مورد نظر و تعداد جلسات مورد نیاز برای رفع مشکل می باشد.

بنابراین نمی توان هزینه ثابتی را برای ليزر موناليزا اعلام کرد و نیاز است که در ابتدا مشکل واژن مشخص شود تا پزشک متخصص هزینه را به طور دقیق اعلام نماید .

کلینیک آذین | کلینیک زیبایی پوست و مو
کلینیک تخصصی پزشکی زیبایی آذین زیر نظر پزشکان فوق تخصص و استادیار دانشگاه درمان بیماری های پوست، مو و ناخن جراحی های تخصصی پوست - کلیه خدمات پوستی لیزرهای لاغری - لیزر موهای زائد - لیزر جوانسازی پوست لیزر مونالیزا زنان - تناسب اندام و رژیم درمانی پیوند تخصصی مو - لابیاپلاستی تزریق ژل بوتاکس چربی - هایفوتراپی

2 × پنج =

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید