لیزر موهای زائد

امروزه از بین بردن موهای زائد دغدغه بسیاری از افراد می باشد، لیزر نوعی اشعه نوری شدید و جهنده می باشد که برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شود. گاهی افراد دارای وقت کافی برای انجام اپیلاسون یا سایر روش های از بین بردن مو زائد نیستند یا حتی تحمل درد اپیلاسیون را ندارند، از این رو لیزر بهترین گزینه برای از بین برن موهای زائد می باشد. در روند درمان ، اشعه لیزر به فولیکول مو می رسد و گرمای شدید آن موجب آسیب رساندن به فولیکول مو می شود و این امر رشد مو در آینده را مهار می کند. دقت این روش بسیار بالا می باشد و با از بین موهای زائد نواحی مختلف بدن، به پوست آسیبی وارد نمی شود. سرعت این روش نسبت به سایر روش های از بین برنده موهای زائد بسیار بیشتر است. لیزر مو زائد بسیار تاثیر گذار است و اغلب چنانچه جلسات درمانی ( حدود 3 تا 7 جلسه ) کامل شود، به طور کامل از بین می رود.

خدمات ویژه در کلینیک آذین

لیزر موهای زائد درکلینیک آذین توسط پزشک انجام می شود. تجربه ثابت کرده که برای طیف های پوستی و نوع موی ما ایرانی ها، موج الکس بیشترین نتایج را به دنبال دارد. دستگاه داخل کلینیک با نام تجاری دِکا (DEKA) شناخته می شود که یکی از جدید ترین دستگاه های بازار است. این دستگاه تولید سال 2018 است. این دستگاه پوست را لمس نمی کند، بنابراین امکان انتقال بیماری ها را به خصوص در نواحی حساس ندارد. علاوه بر این به جز قدرت نفوذ دستگاه ما می توانیم مدت زمانی که نور با پوست برخورد می کند را در دستگاه تنظیم کنیم و این فاکتوری است که خیلی از دستگاه ها ندارند. نکته ی بهینه ی دیگر این دستگاه، امکان استفاده در تمام نوع های پوستی مختلف می باشد. مسئله ی دیگری که اکثر بیماران با آن سر کار دارند، درد حاصل از دستگاه لیزر است. در این دستگاه برای کاهش درد از سیستم خنک کننده استفاده می شود که با وزش باد به سمت پوست درد حاصل از دستگاه را به حد زیادی کاهش می دهد.همچنین بعد از انجام لیزر هیچ گونه سوختگی یا سوزشی نخواهید داشت. قبل از انجام لیزر توسط پزشک معاینه می شوید و با شما مشاوره انجام می گیرد. درجه های لیزر بر روی پوست شما تماما توسط پزشک تنظیم می شود، و پزشک جلسات بعدی شما را مشخص می کند.

مقالات مرتبط با لیزر موهای زائد

3

دانستنی های لیزر موهای زائد

لیزر مو بدن : به موهایی که در نقاط مختلف بدن مانند ، شکم ، گردن ، ناحیه تناسلی ، زیر بغل ، مو ، دست ، زیرچانه و غیره رشد می کنند ، مو زائد گفته می شود . رفع موهای زائد برای افراد کار دشواری است زیرا پس از گذشت دو الی سه روز به طور مجدد موهای زائد رشد می کنند و این امر برای افراد خوشایند نیست .

2

مراقبت های بعد از لیزر

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد : لیزر یکی از موثر ترین روش هایی می باشد که این روز ها افراد برای ازبین بردن موهای زائد از آن استفاده می کنند. پس از لیزر موهای زائد مراقبت هایی وجود دارد که در ذیل به آن ها خواهیم پرداخت.

1

مراقبت های قبل از لیزر

مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد : یکی از روش های نوینی که توسط آن می توان موهای زائد را برطرف کردن لیزر می باشد. لیزر برای ایجاد بهترین نتایج به مراقبت هایی نیاز دارد که در این مقاله درباره آن ها صحبت خواهیم کرد.

درخواست مشاوره رایگان

درخواست مورد نظر خود را انتخاب کنید
لطفا صبر کنید