لیزر موهای زائد 🌟 بهترین روش حذف موهای زائد + کلینیک آذین

زمان مطالعه: 13 دقیقه

روش های بسیاری وجود دارند که افراد می توانند با استفاده از آن ها موهای زائد خود را ازبین ببرند، اما با پیشرفت علم و تکنولوژی روش نوینی وارد بازار شد که لیزر نام دارد و در نتیجه لیزر موهای زائد به محبوب ترین روند در این راستا تبدیل شده است. برای نتیجه گیری از این پروسه باید به بهترین کلینیک زیبایی تهران ، کلینیک زیبایی آذین مراجعه کنید. در ادامه دلیل این امر کاملاً توضیح داده می شود. نتیجه های ایده آلی که لیزر تاکنون برای برطرف کردن موهای زائد افراد به وجود آورده است موجب شده تا کاندیدای بسیاری برای انجام آن اقدام کنند. لیزر توسط تکنیکی مناسب موهای زائد را از عمق بسیار زیادی برطرف می کند، این امر موجب شده است تا روشی دائمی برای ازبین بردن موهای زائد به حساب بیاید.

 

لیزر موهای زائد - کلینیک زیبایی آذین

فهرست مطالب

نواحی قابل درمان با لیزر

  • کشاله ران
  • بازو ها
  • لب بالا
  • چانه
  • زیر بغل
  • بیکینی
  • شانه
  • کمر

لیزر کردن موهای زائد درد دارد؟

اگر مرکز معتبری برای انجام لیزر موهای زائد انتخاب کرده باشید و پزشک متخصص آن تجربه کافی در این زمینه داشته باشد، خیر لیزر کردن موهای ضخیم و ناخواسته بدن دردی به همراه ندارد. علاوه بر موارد ذکر شده، انتخاب نوع دستگاه لیزر نیز در این امر تاثیر گذار است. در نواحی حساس مانند بیکینی و زیر بغل ممکن است کمی احساس درد داشته باشید که می توانید 20 دقیقه قبل از درمان در این مناطق از کرم های بی حس کننده یا یخ استفاده کنید.

تفاوت بین لیزر مو زائد و لیزر نور شدید پالس (IPL)

لیزر موهای زائد و لیزر نور شدید پالس (IPL) هر دو روش درمان موهای زائد با نور هستند و اغلب با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند، اما تفاوت مشخصی بین این دو وجود دارد و دانستن تفاوت می تواند شما را از آسیب های جبران ناپذیر پوستی نجات دهد. مهم ترین تفاوت منبع نوری است که در هر یک استفاده می شود. IPL طیف گسترده ای از طول موج های نور مرئی استفاده می کند که بیشتر شبیه پرتوی مشعل است و مناطق وسیع تری از پوست را پوشش می دهد. در این پروسه از فناوری لیزر واقعی استفاده می کند که مناطق خاص، کوچک و کنترل شده پوست را هدف قرار می دهد و به طور قابل توجهی خطر آسیب پوست را کاهش می دهد. حتی اگر هر دو روش برای از بین بردن موهای زائد طولانی مدت هستند و به روش های مشابه کار می کنند، در حقیقت، دو فناوری کاملاً جداگانه هستند و اینکه تصمیم بگیرید که کدام فناوری برای شما بهتر است تصمیم ساده ای نیست.

اصل هر دو روش لیزر موهای زائد و IPL این است که انرژی نور فولیکول ها را گرم می کند و باعث آسیب کافی به آن ها می شود تا رشد را کاهش داده و در برخی موارد به طور کامل از رشد جلوگیری می کند. لیزر معمولا برای برداشتن موی ناخواسته صورت، پا، چانه، کمر، بازو، زیربغل، خط بیکینی، گردن، سینه، شکم، باسن و سایر نواحی استفاده می شود. این فرایند غیرتهاجمی و مناسب برای کاهش یا رفع دائم موی زائد بدن یا صورت است. این روش در مقایسه با الکترولیز یا تیغ زدن، پوستی نرم تر و صاف تری باقی می گذارد. تنها ناحیه ای که باید از لیزر اجتناب شود ناحیه نزدیک چشم است.

فیلم لیزر موهای زائد در تهران با دستگاه الکساندرایت در کلینیک زیبایی آذین

 

 

نحوه عملکرد لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر از پرتوهای نوری متمرکز استفاده می کنند. نورهای هدفمند و کنترل شده به مناطق کوچک نفوذ می کنند، به فولیکول مو آسیب می رساند و باعث می شود رشد مو به طور قابل توجهی کند شود یا در بسیاری از موارد به طور کلی متوقف می شود. لیزر با هدف قرار دادن فولیکول مو آسیب کمتری به پوست و بافت اطراف وارد کمی کند. همچنین، دستگاه های لیزر موهای زائد از رنگ های مختلف نور برای هدف قرار دادن انواع مختلف پوست و مو استفاده می کنند. این بدان معنی است که می توان رنگ های تیره پوست را با یک نوع لیزر خاص با خیال راحت درمان کرد.

لیزر موهای زائد در مردان :

از بین بردن موهای زائد برای مردانی جذاب است که از داشتن موهای زائد در پشت، قفسه سینه، شکم یا سایر نواحی ناراضی هستند. بسیاری از مردان می خواهند اصلاح راحت تری داشته باشند.

لزوم انتخاب یک کلینیک خوب

امروزه کلینیک های بسیار زیادی اقدام به ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد می نمایند ولی خدمات ارائه شده توسط برخی از این مراکز مطلوب نبوده و افراد به نتیجه دلخواه از انجام این روش دست نمی یابند. بنابراین افراد باید در انتخاب یک کلینیک خوب در تهران دقت بسیار زیادی صرف نموده و مرکزی را انتخاب نمایند که به تجهیزات مدرن، بروز و کادر درمانی متخصص مجهز باشد.

نحوه انتخاب یک کلینیک خوب

برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی تهران جهت لیزر موهای زائد :

  • از دوستان و آشنایان تان در رابطه با یک کلینیک خوب سوال نمایید.
  • به جستجو در گوگل بپردازید.
  • از اسامی کلینیک های خوب در منطقه تان یک لیست جامع تهیه کنید.
  • به کلینیک های زیبایی مراجعه نموده و در رابطه با انتظارات خود با آن ها صحبت نمایید.
  • در صورت حضور مراجعان قبلی، از آن ها در رابطه با میزان رضایت شان از کلینیک مورد نظر سوال کنید.
  • از کادر درمانی کلینیک بخواهید تا نمونه کارهای خود را به شما نشان دهند.

برای مشاهده نمونه کارهای کلینیک آذین ، بهترین کلینیک زیبایی تهران ، می توانید به صفحه رسمی اینستاگرام این کلینیک مراجعه نمایید.

 

لیزر موهای زائد - کلینیک زیبایی آذین

بهترین مرکز لیزر در تهران

اگر از ساکنین تهران هستید کلینیک تخصصی زیبایی آذین بهترین کلینیک زیبایی می باشد که پزشکان و متخصصان با تجربه آن تاکنون نتایج بسیار عالی برای افراد به وجود آورده اند. لازم به ذکر است دستگاه های لیزری که ما در این مجموعه از آن ها استفاده می کنیم ایمن می باشند و هیچ گونه دردی برای افراد ایجاد نمی کنند. اگر از کاندیدای انجام لیزر برای درمان موهای زائد خود هستید می توانید این درمان را با ما تجربه کنید و از بهترین نتیجه بهره مند شوید. برای مراجعه با شماره هایی که در سایت وجود دارند تماس بگیرید.

اقدامات قبل از لیزر موهای زائد

  • حداقل 4 هفته قبل از لیزر مو نباید در معرض نور خورشید قرار گیرید به همین دلیل حمام آفتاب و برنزه کردن ممنوع می باشد.
  • قبل از مراجعه به  یک کلینیک خوب در تهران ، مو ناحیه مورد نظر را با تیغ بتراشید .
  • استفاده از وکس ، اپیلاسیون و روش های دیگر را فراموش کنید و تا مدتی قبل از لیزر موهای زائد تنها از تیغ برای رفع مو زائد بدن استفاده کنید.
  • نوع رنگ پوست و جنس پوست در نتیجه لیزر تاثیرگذار است به همین دلیل در جلسه اول پزشک تشخیص می دهد که برای کسب نتیجه ایده آل تر تا چه مدت نیاز به لیزر مو زائد است .
  • افرادی که بیماری هایی چون لوپوس ، پورفیری و افرادی که بیماری های خاص دارند بهتر است از انجام لیزر صرف نظر کنند.
  • قبل از انجام لیزر حتماً با پزشک صحبت کنید و تمامی سوالات خود را بپرسید .
  • اگر بیماری پوستی دارید یا سابقه بیماری پوستی دارید حتماً به پزشک بگویید.
  • اگر دارو مصرف می کنید حتماً به پزشک بگویید زیرا برخی داروها مانند پیروکسیکام ، سولفونامیدها ، داروهای دیابت ، آمیودارون و غیره پوست را نسبت به نور حساس می کنند و بهتر است تا مدتی لیز موهای زائد انجام نشود.

 

لیزر موهای زائد - کلینیک زیبایی آذین

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

این نوع پوست و مو و گستردگی درمان است که موجب ایجاد تفاوت در بروز عوارض احتمالی در افراد می شود. ممکن است بعد از لیزر در اطراف فولیکول های مو مقداری التهاب، تورم و قرمزی بروز نماید که این امر نشان دهنده این موضوع است که فولیکول ها نسبت به درمان واکنش نشان داده و کاملاً طبیعی است. همچنین این امکان وجود دارد که حین درمان یا بعد از آن بوی خفیف سوختگی احساس کنید که این هم طبیعی بوده و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

  • استفاده از یخ بر روی موضع تحت درمان

به منظور تسکین درد ناشی از لیزر کردن موهای ضخیم و ناخواسته بدن می توانید از کمپرس سرد یا کیسه یخ استفاده کنید. البته افراد باید این نکته را در نظر داشته باشند که درد فقط در برخی بروز کرده و برخی دیگر دچار این عارضه کوتاه مدت نشوند.

  • استفاده از ژل آلوئه ورا

پوست برخی از اشخاص بلافاصله بعد از اتمام لیزر موهای زائد شبیه به آفتاب سوختگی شده ، قرمز و متورم می گردد. حتی امکان ایجاد تاول و پوسته نیز وجود دارد که تمامی موارد ذکر شده پس از گذشت چند ساعت رفع می گردد. به منظور تسکین هرچه بهتر و بیشتر پوست می توانید از مرطوب کننده هایی همچون ژل آلوئه ورا بهره بگیرید.

  • بهره گیری از کرم ضدآفتاب

پوست پس از پروسه لیزر موهای زائد مستعد تیره شدن گشته و به شدت در برابر اشعه ماورا بنفش آسیب پذیر می شود. این امر موجب می شود تا پوست برای آسیب های پوستی به بستر بسیار مناسبی تبدیل شده و رنگ آن یکنواخت گردد. توصیه پزشکان متخصص کلینیک آذین در تهران به بیماران این است که به منظور جلوگیری از عوارض ذکر شده، هنگام خروج از منزل اقدام به پوشاندن صورت ، دست ها و مناطقی که به طور معمول توسط لباس پوشیده نمی شوند با لایه مناسبی از کرم ضدآفتاب نمایند.

  • پرهیز از حرارت

از قرارگیری در معرض حرارت و نور مستقیم خورشید به مدت 48 ساعت اجتناب نمایید. لذا نباید در مدت زمان ذکر شده به سونا یا اتاق بخار رفته یا اقدام به دوش گرفتن با آب داغ نمایید.

  • عدم استفاده از لوازم آرایشی

اگر فرد لیزر موهای زائد صورت را انجام داده باشد ، لازم است از آرایش کردن به مدت 42 ساعت خودداری کند زیرا امکان دارد استفاده از لوازم آرایشی موجب تحریک پوست و بسته شدن منافذ آن شود.

  1. کنار گذاشتن استفاده از پمادهای موضعی و داروهای ضدآکنه نیز به مدت 48 ساعت الزامی است.
  2. از پوشیدن لباس های تنگ و پلاستیکی به خصوص در نواحی حساس بپرهیزید.

 

لیزر موهای زائد - کلینیک زیبایی آذین

 

فاصله بین جلسات درمانی

تعداد جلساتی که برای لیزر مورد نیاز است به بیمار بستگی دارد و در هر فردی متفاوت است، اما تعیین فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد توسط پزشک متخصص صورت می گیرد و در حالت کلی چهار الی شش هفته بین جلسات درمان فاصله نیاز است.

هزینه لیزر موهای زائد در تهران

هزینه لیزر با توجه به ضخامت مو، رنگ پوست، محل درمان، تجربه پزشک، محل جغرافیایی و غیره متغیر است. برای آگاهی از هزینه لیزر موهای زائد در تهران بهتر است با شماره هایی که در سایت وجود دارند تماس حاصل فرمایید.

چه افرادی نمی توانند از لیزر ، برای رفع موهای زائد خود استفاده کنند ؟

  • افراد مبتلا به بیماری لوپوس
  • افرادی که به بیماری پورفیری دچار هستند.
  • افرادی که به بیماری قلبی مبتلا هستند.
  • بانوانی که باردار هستند.
  • کسانی به طور مداوم در معرض نور مستقیم خورشید قرار می گیرند.

رشد موهای زائد در بدن دو دلیل دارد یا رشد این موها هورمونی است یا غیر هورمونی ، در صورتی که رشد موهای زائد به دلیل وجود اختلالات هورمونی باشد بیماران نمی توانند تنها با انجام لیزر از شر موهای تیره و ضخیم راحت شوند بلکه باید ابتدا بیماری خود را درمان کنند سپس برای برطرف کردن موهای زائد خود اقدام کنند.

مزایای لیزر موهای زائد

  • رشد دیرتر موها
  • جواب دهی سریع
  • کاهش یافتن موها به سرعت

 

لیزر موهای زائد - کلینیک زیبایی آذین

عوارض لیزر کردن موهای زائد

اگر پروسه لیزر موهای زائد توسط فردی متخصص و مجرب انجام نشود ممکن است باعث بروز مشکلاتی از قبیل زخم ، لک پوستی ، تاول و غیره در بیمار شود.

انواع دستگاه های لیزر برای رفع موهای زائد

  1. دستگاه IPL
  2. دستگاه NDYAG
  3. دستگاه دایود
  4. دستگاه الکساندرایت

لیزر موهای زائد واژن

یکی از خواسته های پر تکرار خانم های متقاضی لیزر ، رفع موهای تیره و ضخیم ناحیه واژن می باشد. ناحیه تناسلی بانوان به طور طبیعی کمی رطوبت دارد ؛ از این بابت لازم است که بهداشت آن همواره رعایت شود. وجود موهای زائد بسیار در آن ناحیه منجر به استشمام بوی بد از واژن شده و رفع این موها با ژیلت نیز باعث خارش یا حتی ایجاد موهای زیر پوستی می شود. بنابراین بهترین راه حل ممکن ، انجام لیزر است. بعد از مراجعه به یک کلینیک خوب در تهران ، معمولا شش تا هشت جلسه نیاز است تا نتیجه مورد نظر از لیزر موهای زائد واژن بدست آید. بدین نحو برای طولانی مدت از شر موهای ضخیم و ناخواسته ناحیه تناسلی رهایی می یابید.

آیا لیزر کردن موهای واژن درد دارد ؟

تجربه کمی درد هنگام انجام پروسه ، امری طبیعی است. خصوصاً در ناحیه واژن که پوست نازک و حساسی دارد. البته در مجموع برای همه افراد درد نمود یافته کنترل پذیر است ؛ حتی اگر آستانه درد فرد پایین باشد. البته کسانی که می خواهند هیچ گونه دردی را حین پروسه لیزر موهای زائد واژن محمل نشوند ، می توانند پیش از آغاز فرایند ، از کرم های بی حسی موضعی استفاده کنند.

آیا لیزر موهای زائد واژن خطر دارد ؟

هرگونه رویه پزشکی زیبایی را که بخواهید در پیش بگیرید ، پیش از جلسه درمانی ، پزشک راجع به عارضه های احتمالی ان توضیحاتی می دهد. البته تصور نکنید لزوماً چنین عارضه هایی حتما وقوع پیدا می کنند ، بلکه پزشک می خواهد شما از همه موارد اگاه باشید تا توصیه های مراقبتی را جدی بگیرید.

لیزر موهای بیکینی ، به طور کلی خطر جدی را به همراه ندارد ؛ به گونه ای که سلامت فرد را درگیر کند. اما احتمال بروز سوختگی ، ایجاد جوش ، تغییر کردن رنگ و پوست و گاهاً زخم وجود دارد. این موارد عوارض لیزر کردن موهای واژن هستند که تا حد بسیاری به اپراتور لیزر بستگی دارد. بدین معنا که اگر درجه دستگاه را درست تنظیم کند و هندپیس لیزر را در محل درستی قرار دهد تا پرتو لیزر به ناحیه مورد هدف برخورد کند ، چنین مواردی نمود پیدا نخواهند کرد.

لیزر موهای زائد در بارداری

یکی از سوالاتی که خیلی از بانوان به دنبال پاسخ آن هستند ، این است که در طول دوران بارداری می توانند لیزر موهای زائد انجام دهند یا خیر. البته تا به الان اطلاعات کاملی در مورد این که آیا پرتوهای لیزر بر روی جنین تاثیر می گذارند یا نه ، بدست نیامده است. از این رو متخصصان زنان و زایمان از خانم ها درخواست می کنند که در این دوران بهتر است جانب احتیاط را رعایت نموده و این پروسه را به بعد از زایمان موکول نمایند.

 لیزر کردن موهای زائد از چه سنی امکان پذیر است ؟

گفته می شود به طور کلی افراد می توانند از سن 14 سالگی برای انجام لیزر اقدام کنند. منتها این مسئله باید در نظر گرفته شود که در این دوران ، فرد در بلوغ جنسی بوده و سطح هورمون های بدن او در حال تغییر است. از این بابت این روند می تواند بر نتیجه لیزر تاثیر بگذارد. بنابراین کسانی که پیش از بلوغ کامل ، لیزر موهای زائد انجام می دهند این احتمال برایشان وجود دارد که مدتی بعد مجدداً به انجام این دوره نیاز پیدا کنند. خوب است که تا پایان بلوغ جنسی یعنی حدود 18 سالگی صبر کنید و بعد برای لیزر اقدام نمایید.

لیزر موهای زائد برای خانم های مبتلا به تنبلی تخمدان

تنبلی تخمدان یکی از عارضه هایی است که زنان را درگیر کرده و علائم ناخوشایندی مثل ضخیم شدن موهای نواحی های مختلف بدن و ازدیاد آن ها را به همراه دارند و این مسئله برای زنان که همواره تمایل دارند پوست تمیز ، لطیف و نرمی را داشته باشند ، بسیار آزار دهنده خواهد بود. انجام لیزر موهای زائد برای این گروه از بانوان امکان پذیر است و به نسبت تغییرات قابل توجهی را به همراه دارد ، منتها نباید انتظار داشته باشند که تاثیر گذاری آن کاملا مشابه با سایر افراد باشد. زنان مبتلا به تنبلی تخمدان بهتر است زمانی که برای لیزر مراجعه می کنند ، پزشک را از وجود این عارضه و داروهای مصرفی شان باخبر سازند تا او نتیجه احتمالی از لیزر کردن موها را با فرد درمیان بگذارد.

لیزر برای پوست های سفید و سبزه

یکی از مواردی که در لیزر موهای زائد بدن و انتخاب دستگاه و طول موج لیزر باید به آن توجه شود ، رنگ پوست است. در گذشته افرادی که دارای پوست های روشن با موهای تیره و ضخیم بودند ، بهترین نتیجه را از لیزر دریافت می کردند. این در حالی است که امروزه دستگاه و طول موج هایی مناسب افراد با پوست های گندمی و تیره وجود دارد. معمولا افرادی که دارای پوست های سفید هستند از لیزر اکساندرایت و افرادی که پوست های تیره دارند از لیزر دایود نتیجه خوبی دریافت می کنند. لازم به ذکر است که لیزر کردن موهای کرکی و نازک به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

لیزر موهای زائد سفید

از عوامل محدود کننده در لیزر می توان به رنگ مو اشاره کرد. در واقع برای اینکه لیزر بتواند روی موها تاثیر بگذارد ، لازم است موها دارای رنگدانه های ملانین باشند هرچه میزان رنگدانه ها بیشتر باشد ، موها تیره تر بوده و نتیجه بهتری از لیزر دریافت می شود. هرچند که لیزر موهای خاکستری رنگ دشوار می باشد ، اما شدنی است. در رابطه با موهای بلوند و سفید باید بدانید که لیزر امکان حذف این نوع از موها را ندارد اما افرادی که دارای موهای قرمز رنگ هستند نیز می توانند موهای زائد بدن خود را لیزر کنند ولی این احتمال وجود دارد که به تعداد جلسات و دوره درمانی بیشتری نیاز داشته باشند.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن کدام است ؟

در حال حاضر دستگاه های با کیفیت زیادی به بازار ارائه شده اند که با نتایج خوبی همراه هستند. در بین تمامی دستگاه ها ، کندلا به دلیل داشتن سری شخصی از محبوبیت خوبی برخوردار است.

آیا در طی جلسات لیزر امکان شیو کردن موها هست ؟

بله اما بهتر است تعداد دفعات استفاده از ژیلت کمتر باشد. به هیچ عنوان در طول درمان نباید از روش هایی مثل اپلیدی ، موم و سایر روش هایی که موها را از ریشه می کند ، استفاده نمایید.

لیزر زیربغل

یکی از محبوب ترین روش های از بین بردن موهای زائد زیربغل ، لیزر می باشد. از آنجایی که موهای این ناحیه تیره و ضخیم هستند ، نتایج حاصل از درمان در همان جلسات ابتدایی قابل مشاهده خواهد بود. اما لازم است برای تداوم نتایج جلسات درمانی خود را کامل نمایید.

آیا لیزر موهای بدن را برای همیشه از بین می برد ؟

خوب است این نکته را بدانید که هیچ یک از روش های حذف موهای زائد بدن ، دائمی نیست. در این روش گرمای حاصل از لیزر مانع رشد موهای جدید می شود و یا رشد موها را به تعویق می اندازد به همین دلیل رشد موها با اتمام دوره درمان به میزان زیادی کاهش پیدا می کند و برای ماندگاری نتایج تنها لازم است این پروسه درمانی را یک تا دو بار در سال شارژ نمایید.

نتیجه حذف موهای زائد بدن با لیزر چه زمان قابل مشاهده است ؟

بعد از اولین جلسه حدود 10 الی 25 درصد از موها شروع به ریزش می کنند ، با گذشت زمان و ادامه جلسات درمانی حجم بیشتری از موها در هر جلسه ریخته می شود. این نکته را در نظر داشته باشید گاه برخی از موها در طول پروسه درمان به حالت خواب می روند و بعداز مدتی شروع به رشد می کنند به همین دلیل تکرار جلسات لیزر درمانی برای دریافت نتیجه الزامی است.

سوالات رایج در رابطه با لیزر موهای زائد

  • انجام چند جلسه لیزر لازم است ؟

تعداد جلسات لیزر بستگی به شرایط بیمار و ناحیه تحت درمان دارد اما معمولا بین 4 الی 10 جلسه نیاز است که باید بین جلسات مدت زمان 6 تا 8 هفته فاصله باشد.

  • آیا انجام لیزر موهای زائد باعث بروز بیماراتی از قبیل نازائی یا سرطان می شود ؟

لیزر بر روی سطح پوست تاثیر می گذارد و عمق بدن بیمار را درگیر نمی کند بنابراین باعث بروز هیچ گونه بیماری نمی شود.

  • یک جلسه لیزر چقدر زمان می برد ؟

طول جلسه درمان بستگی به وسعت محل مورد نظر دارد.

  • با گذشت چند جلسه از لیزر موهای می توان نتایج آن را مشاهده کرد ؟

معمولا بیماران پس از گذشت 2 جلسه از لیزر می توانند نتایج آن را مشاهده کنند زیرا ریزش موها بیشتر می شود.

  • دوره نقاهت لیزر موهای زائد چقدر است ؟

معمولا بیماران پس از انجام لیزر می توانند بلافاصله فعالیت های روزمره خود را شروع کنند.

  • آیا مردان نیز می توانند اقدام به انجام ليزر موهای زائد کنند ؟

بله . معمولا اقدام به لیزر ناحیه های سینه و پشت کمر می کنند.

  • آیا انجام لیزر موهای زائد باعث تیرگی پوست می شود ؟

اگر توسط فردی مجرب انجام شود چنین مشکلی پیش نمی آید در غیر این صورت ممکن است به علت سوختگی ، رنگ پوست تیره شود.

  • آیا بیماری های واگیردار پوستی از طریق دستگاه لیزر منتقل می شود ؟

بله ، امکان انتقال بیماری های پوستی از طریق دستگاه لیزر وجود دارد.

  • آیا لیزر موهای زائد باعث پاک شدن تاتو می شود ؟

معمولا بر روی آن قسمتی که بیمار تاتو دارد لیزر انجام نمی دهند.

  • آیا برای استفاده از دستگاه لیزر محدودیت سنی وجود دارد ؟

معمولا می گویند بهتر است افرادی که سن آن ها بیشتر از 15 سال است اقدام به انجام لیزر موهای زائد کنند.

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات