پرسش و پاسخ تزریق ژل

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پرسش و پاسخ تزریق ژل

پرسش و پاسخ تزریق ژل : روش های بسیار زیاد برای جوانسازی پوست وجود دارد ولی ژل به نسبت روش های دیگری محبوبیت بیشتری دارد.

تزریق ژل روشی غیر تهاجمی محسوب می شود به همین دلیل محبوبیت دارد زیرا نیازی به بیهوش کردن فرد نیست و تزریق ژل با بی حسی موضعی انجام می شود.

سوال های متفاوتی در رابطه با تزریق ژل صورت وجود دارد که در این مقاله رایج ترین آن ها را بررسی خواهی کرد.

سوال یک : تزریق ژل درد داره ؟

پاسخ : به دلیل اینکه ژل توسط سوزن های بسیار باریک تزریق می شود بیمار هیچ گونه ناراحتی و دردی را احساس نخواهد کرد، همچنین از بی حسی موضعی هم استفاده می شود.

در نتیجه دردی هنگام تزریق احساس نمی شود.

سوال دو : تزریق ژل برای چه مناطقی استفاده می شود؟

پاسخ : تزریق ژل برای تمام نواحی صورت استفاده می شود و برای رفع مشکلاتی چون چین و چروک های چهره ، رفع خط لبخند ، زاویه سازی صورت و دیگر اختلالات مرتبط با پوست کاربرد دارد.

پرسش و پاسخ تزریق ژل

سوال سه : بعد از تزریق ژل نیاز به مراقبت خاصی است ؟

پاسخ : یکی از مهم ترین مزیت های تزریق ژل عدم نیاز به استراحت است.

بیمار بالافاصله پس از تزریق ژل می تواند به فعالیت های روزمره یا سرکار بازگردد.

هرچند رعایت برخی از نکات مراقبتی ضروری می باشد مانند عدم ماساژ صورت.

سوال چهار : بهترین مارک برای تزریق ژل چه مارکی است؟

پاسخ : مارک ها و برندهای بسیار زیادی در زمینه تولید ژل صورت با یکدیگر رقابت می کنند و انتخاب برند بستگی به پزشک متخصص دارد.

در صورتی که کلینیک تخصصی زیبایی و پزشکی خوبی را انتخاب نمایید نیازی نیست نگرانی بابت مارک ژل داشته باشید زیرا از بهترین نوع ژل استفاده می شود.

سوال پنج : تزریق ژل چه عوارضی دارد؟

پاسخ : نحوه تزریق ژل ارتباط مستقیم با بروز عوارض دارد به همین دلیل اگر پزشک متخصصی را انتخاب کنید هرگز دچار عوارض نخواهید شد.

برخی از بیماران دچار گلوله شدن ژل در زیر پوست می شوند که این امر به نحوه تزریق نادرست و عدم رعایت نکات مراقبتی بستگی دارد.

سوال شش : هزینه تزریق ژل چقدر است؟

پاسخ : هزینه تزریق ژل  به ناحیه موردنظر بیمار ، نوع ژل ، میزان ژلی که باید تزریق شود و دستمزد پزشک بستگی دارد به همین دلیل تعیین هزینه پیش از معاینه بیمار امکان پذیر نیست.

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات