درخواست مشاوره رایگان

درخواست مورد نظر خود را انتخاب کنید
لطفا صبر کنید

لابیاپلاستی یا زیبا سازی واژن چیست؟

لبیاپلاستی ، جراحی است که در طی آن ، پزشک متخصص لبه های اضافی و بلند دو طرفه واژن که به آن ها لابیا گفته می شود را برداشته و کوتاه می کنند . جراحی زیبایی واژن یا لابیاپلاستی در قدم اول ، منجربه بهبود اعتماد به نفس بانوان و افزایش کیفیت رابطه جنسی می شود . لابیاپلاستی در بین بانوان جایگاه خوبی پیدا کرده است و امروزه بسیاری ازبانوان متقاضی این جراحی زیبایی هستند . در اصل لبیاپلاستی یا لابیاپلاستی نوعی جراحی تهاجمی برای تقویت یا احیای اندام جنسی زنان است .یک اشتباه رایج در مورد جراحی لابیاپلاستی ، افزایش میل جنسی پس از جراحی است . کوچک کردن لبیا واژن ارتباطی با افزایش تحریک جنسی در بانوان ندارد . تحریک جنسی بانوان در نقاط مختلف بدن انجام می شود و سایز لابیا چه بزرگ باشد چه کوچک ، به یک اندازه میل جنسی را افزایش می دهد . زیبا بودن ظاهر واژن به طور حتم تاثیر زیادی در بهبود کیفیت رابطه جنسی و لذت از مقاربت دارد به همین دلیل لابیاپلاستی می تواند در بالا بردن لذت رابطه جنسی تاثیرگذار باشد . به دلیل عدم اگاهی ، بسیاری از افراد بزرگ بودن لابیا ها یا تیرگی واژن را مرتبط با خود ارضایی می دانند اما ظاهر واژن هیچ ارتباطی با خودارضایی ندارد و نامقارن بودن لبیاها ، تیرگی واژن و بزرگ بودن لابیا در تمام بانوان امری شایع است و بانوان نباید اندام تناسلی شان را به خانم دیگری مقایسه نمایند .

خدمات دیگر کلینیک آذین

کاهش درد های مقاربتی بانوان

دردهای مقاربتی از جمله مواردی است که می تواند تصور بانوان را نسبت به رابطه جنسی تغییر دهد، برای کاهش این دردها ابتدا باید دلیل آن بررسی شده و پس از آن درمان آغاز شود.

انجام سفید سازی واژن

افراد به دلایل مختلفی از جمله ژنتیک، افزایش سن، پوشیدن لباس زیرهای تنگ و غیر نخی ممکن است دچار تیرگی واژن شوند، این افراد برای رفع این مشکل می توانند از وایتنیگ برای رفع آن استفاده کنند.

درمان خشکی واژن

یکی از رایج ترین مشکلات در خانم ها که رابطه جنسی آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد خشکی واژن می باشد، این مشکل می تواند به دلیل یائسگی ، بیماری خود ایمنی و غیره رخ دهد.

en-icon

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان تماس بگیرید