جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا

زمان مطالعه: 4 دقیقه

 یکی از روش های زیبایی و جوانسازی واژن که خانم ها این روز ها از آن استفاده می کنند جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا می باشد که در زیبایی واژن خانم ها تاثیر فوق العاده ای دارد.

درباره لیزرمونالیزا

این روش یک سیستم لیزری غیر تهاجمی می باشد که توسط لیزر CO2 به صورت پالس هایی بسیارکوچک به سطح واژن و عمق آن جهت تحریک مخاط و بافت های واژن تابیده می شود، انجام می گردد. لیزر مونالیزا بدون ایجاد درد و همچنین بدون نیاز به بیهوشی انجام می شود و نتایج آن پس از سه جلسه درمان قابل مشاهده است. تعداد جلسات درمان و فاصله بین جلسات درمان به فرد و اهداف وی از انجام این درمان بستگی دارد.

هدف جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا

  • استحکام بخشیدن به بافت های واژن
  • درمان بی اختیاری ادراری که ناشی از استرس و فشار است
  • بهبود کیفیت روابط جنسی
  • زیباسازی ظاهر واژن

جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا

 

بهترین مرکز زیبایی برای جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا

توصیه ما به افرادی که قصد بهره مندی از روش های زیبایی را دارند این است که در انتخاب مرکز انجام و پزشک مجموعه بسیار دقت کنند زیرا نتایج این روش ها غیر قابل بازگشت می باشد. برای جراحی زیبایی واژن  ابتدا اطلاعاتی در این زمینه و نحوه درمان به دست آورید و سپس از دوستان و آشنایان درباره درباره بهترین مرکز زیبایی برای انجام چنین روشی تحقیق کنید.

همچنین می توانید با سرچ در صفحات گوگل اطلاعات بسیاری درباره این مراکز به دست آورید. پس از انتخاب به مرکز زیبایی مورد نظر مراجعه و با پزشک متخصص مجموعه در این باره مشورت کنید. کلینیک تخصصی زیبایی آذین یکی از بهترین کلینیک ها و مراکز زیبایی می باشد که تمامی خدمات زیبایی و جوانسازی را به بیماران ارائه می دهد.

کاندیدای جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا

  1. افرادی برای این روش مناسب هستند که با خشکی، خارش و درد واژن به هنگام مقاربت مواجه هستند.
  2. همچنین این روش برای افرادی که به دنبال زیبایی واژن هستند نیز مناسب می باشد.
  3. اما افرادی که سابقه جراحی ترمیمی لگن دارند، خانم های باردار، خانم هایی که به عفونت واژینال فعال مبتلا هستند و غیره برای انجام چنین جراحی زیبایی مناسب نیستند.

به طور کلی جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا برای زنانی که تمایلی به قرار گرفتن تحت تیغ جراحی نداشته و نمی خواهند دوره ریکاوری پیچیده ای را تحمل نمایند ، انتخاب بسیار مطلوبی است.

جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا

نحوه عملکرد لیزر مونالیزا در جوانسازی واژن

گرما و حرارت حاصل از پالس های پرتوهای لیزر به بافت های داخلی و خارجی واژن برخورد می کنند و کلاژن سازی را در آن ناحیه تحریک می سازند. این روند در برطرف سازی خشکی واژن و معایبی که باعث می شوند کیفیت روابط جنسی کاهش یابند ، مؤثر است.

معمولاٌ برای انجام لیزر مونالیزا ، بی حسی یا بیهوشی خاصی اعمال نمی گردد. متخصص یک پروب کوچک را وارد واژن می کند که انرژی حاصل از اشعه های لیزر از طریق آن به بافت های واژن می رسند. این پرتوها با تقویت رشد رشته های الاستیکی و کلاژن در دیواره های عمیق واژن ، باعث محکم شدن عضلات آن ناحیه می شوند. معمولاً هر جلسه لیزر نهایتاً 30دقیقه زمان می برد.

ریکاوری جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا

از جمله ویژگی های برتر این پروسه ، اثرات جانبی کم شدت و دوره ریکاوری کوتاه مدت آن را می توان مورد توجه قرار داد. در دوران بهبودی درد کمی بروز پیدا می کند و میزان التهاب و ورم ایجاد شده در قیاس با روند های جراحی بسیار پایین می باشد. جهت آسان سازی دوران ریکاوری ، پزشک راهنمایی هایی را برای شما شرح می دهد.

به جهت رسیدن به بهبودی مطلوب ، پیشنهاد می شود مدتی از محل کار خود دور مانده و در خانه استراحت کنید. در این مدت بهتر است میزان مایعات مصرفی خود را افزایش داده و از پرداختن به فعالیت های سنگین اجتناب کنید. نکته دیگری که پزشک بر امتناع ورزیدن از آن پافشاری می کند ، استعمال دخانیات است. موادی که دارای نیکوتین و تنباکو می باشند ، نقاهت بدن را با مشکل مواجه می سازند.

 

جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا

مراقبت های بعد از جوانسازی واژن

پس از انجام لیزر مونالیزا نیاز است تا برای کسب نتیجه خوب و بدون عارضه ، نکات مراقبتی رعایت شود. دقت داشته باشید که هنگام مراجعه به مطب حتماً دوش بگیرید تا ناحیه تناسلی کاملاً پاکیزه باشد .

  • دو تا چهار روز پس از لیزر مونالیزا ، واژن باید تمیز نگه داشته شود ، دو تا سه بار در روز از سرم استریل یا پاک کننده غیر آلرژیک خفیف برای شستشوی واژن استفاده کنید .
  • در صورتی که پزشک صلاح بداند برای جلوگیری از عفونت می توانید از آنتی بیوتیک موضعی یا خوراکی استفاده کنید .
  • به دلیل حساس بودن واژن ، احساس درد تا یک هفته نیز طبیعی می باشد .
  • به دلیل نازک بودن پوست واژن امکان التهاب و سوزش وجود دارد که برای رفع این مشکلات می توانید از کرم ها یا داروهای تجویز شده استفاده کنید .
  • حداقل 10 روز از انجام فعالیت های شدید و ورزش پرهیز کنید ، دقت داشته باشید که انجام فعالیت های روزمره بلافاصله پس از جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا بلامانع است .
  • تا پایان دوره نقاهت حتماً به پاکیزگی و بهداشت ناحیه تناسلی اهمیت دهید .
  • حداقل تا 48 ساعت از برقراری رابطه جنسی واژینال پرهیز کنید .
  • روزهای اولیه از پوشیدن شلوارهای بسیار تنگ یا ساپورت پرهیز کنید .

نتیجه جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا

برای دست یابی به نتیجه مطلوب ، هر فرد باید حداقل 3 جلسه درمانی را طی فواصل زمانی معین ،در طول 6 هفته ، پشت سر گذارد. حال با توجه به سطح مشکلات هر شخص ، امکان دارد تعداد این جلسات نیز افزایش یابد. پس از تکمیل روند درمانی ، اثر آن تا یک سال یا بیشتر باقی می ماند. هر چه سبک زندگی سالم تری را در پیش بگیرید ، ماندگاری جوانی واژن افزایش می یابد. جهت حفظ نتیجه پیشنهاد می شود که سالانه برای تمدید جوانسازی یک جلسه تحت لیزر مونالیزا قرار بگیرد.

هزینه لیزر مونالیزا

برخی از خانم ها از لیزرمونالیزا جهت تنگ کردن واژن استفاده می کنند. هزینه تنگ كردن واژن با لیزر و هزینه جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا در هر فردی متفاوت از دیگری است و پس از انجام معاینات لازم مشخص می شود.

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات