10 فوریه

جراحی واژن

جراحی واژن : زیبایی تمامی اندام های بدن برای افراد مهم است یکی از اجزای بدن که بر اثر عوامل مختلف دچار تغییرات می شود ، واژن است .

هدف از جراحی زیبایی واژن در بین افراد بسیار متفاوت است زیرا این جراحی با اهداف متفاوت انجام می شود .

یکی از مهم ترین دلایل انجام لابیاپلاستی یا جراحی زیبایی واژن ، برش لابیه ها یا لبه های آویزان واژن می باشد .

در اصل لابیاپلاستی تنها منجربه بهبود ظاهر واژن می شود که این امر می تواند بر روی کیفیت رابطه جنسی نیز تاثیرگذار باشد.

دقت داشته باشید که جراحي واژن هیچ گونه تاثیری بر روی افزایش یا کاهش میل جنسی ندارد و در اصل می تواند منجربه بهبود کیفیت و افزایش لذت از رابطه جنسی شود .

نکاتی در ارتباط با جراحی واژن

• انجام لابیاپلاستی تنها منجربه بهبود ظاهر واژن می شود و برای تنگ کردن واژن باید جراحی واژینوپلاستی انجام شود .
  • انجام جراحي واژن هیچ محدودیتی ندارد و بانوان از سن 18 سالگی تا 50 سالگی می توانند این جراحی را انجام ندهند .
  • نباید پس از جراحي واژن توقع داشته باشید که میل جنسی تان افزایش یابد .
  • عصب های جنسی در قسمت هایی از واژن هستند که توسط جراحی آسیب نمی بینند به همین دلیل انجام جراحي واژن تاثیر منفی بر میل جنسی ندارد .
  • جراحي واژن در دختران نیز با توجه به نیازشان انجام می شود بنابراین باکره بودن محدودیتی برای انجام جراحي واژن ندارد .
  • پس از جراحي واژن نیاز است که حداقل 1 ماه رابطه جنسی نداشته باشید .
  • جراحي واژن هم به صورت تهاجمی انجام می شود هم به صورت غیر تهاجمی .
  • لیزرمونالیزا یکی از مطرح ترین لیزرها در سراسر دنیا برای جراحی زیبایی واژن می باشد که بدون درد وخونریزی همراه است به همین دلیل اگر به دلیل ترس از خونریزی یا درد شدید در راستای جراحي واژن اقدامی انجام نمی دهید ، بهتر است جراحي واژن با لیزر مونالیزا انجام دهید .

مراقبت های بعد از جراحی واژن

• بروز درد پس از انجام هر جراحی تهاجمی یا غیرتهاجمی امری طبیعی است و پس از جراحی زیبایی واژن نیز احساس درد جای نگرانی ندارد، برای تسکین درد باید از داروهای تجویز شده پزشک استفاده کنید.
  • از مصرف خودسرانه دارو پرهیز کنید و تنها از داورهایی که پزشک تان تجویز کرده است ، استفاده کنید.
  • برای جلوگیری از بروز عفونت احتمالی ، آنتی بیوتیک های تجویز شده را مصرف نمایید.
  • بهداشت ناحیه واژن در طی دوران نقاهت بسیار مهم است به همین دلیل نحوه شستشو را از پزشک سوال کنید.
  • تا مدت کوتاهی از فعالیت های سنگین و ورزش باید دوری کنید.
  • فعالیت های جنسی نیز تا مدت زمان کوتاهی ممنوع می باشد.
  • به طور معمول تا 1 ماه  نباید از وان استفاده کنید و رفتن به استخر نیز ممنوع می باشد.
  • از سبزی جات ، میوه جات و آب میوه های تازه استفاده کنید تا روند بهبود هرچه سریع تر طی شود.

به طور کلی رعایت مراقبت های بعد از جراحی واژن مهم است و به بهبود سریع تر کمک می کند.

توصیه می شود برای مطلع شدن از نکات مراقبتی حتماً با پزشک صحبت کنید تا پس از انجام عمل جراحي واژن دچار عارضه ای نشوید.

هزینه جراحی واژن

در ابتدا باید مشخص شود هدف از جراحي واژن چیست و چه روشی برای جراحي واژن انتخاب می شود .

بنابراین هزینه را از کلینیک زیبایی مدنظرتان جویا شوید .

کلینیک آذین یکی از بهترین کلینیک های زیبایی و پزشکی در تهران است و جراحي واژن در این کلینیک توسط لیزر مونالیزا انجام می شود تا بانوان بدون احساس درد و با حداقل میزان خونریزی به هدف خود از جراحي واژن دست یابند .

کلینیک تخصصی پزشکی زیبایی آذین
لابیاپلاستی – لیزر موهای زائد – کاشت مو

کلینیک آذین | کلینیک زیبایی پوست و مو
کلینیک تخصصی پزشکی زیبایی آذین زیر نظر پزشکان فوق تخصص و استادیار دانشگاه درمان بیماری های پوست، مو و ناخن جراحی های تخصصی پوست - کلیه خدمات پوستی لیزرهای لاغری - لیزر موهای زائد - لیزر جوانسازی پوست لیزر مونالیزا زنان - تناسب اندام و رژیم درمانی پیوند تخصصی مو - لابیاپلاستی تزریق ژل بوتاکس چربی - هایفوتراپی